דירה מניבה במרכז

הכדאיות של דירה מניבה במרכז 

דירה מניבה במרכז  – השקעה נבונה ומניבה

לא פעם, מגיעים לידינו סכומי כסף גדולים, שמקורם מירושות, מקופות גמל שהשתחררו או מהשקעות שונות שהניבו רווחים. על מנת לשמור על ערך הכסף ואף להגדיל את רווחיהם, רבים מאיתנו פונים להשקעות בנדל”ן.
אחת מהדרכים הידועות של מציאת נכסים מניבי רווחים מיידים, היא מציאת דירה מניבה במרכז.
במשך השנים, ת”א הוכיחה את עצמה כמקום ששווה להשקיע בו מבחינת נדל”ן. מקומות שאף אחד לא היה מוכן לדרוך בהם, הפכו פתאום למכרה זהב עבור משקיעים. שכונת נווה צדק היא דוגמה מצוינת, לאזור שהפך למכרה זהב עבור משקיעי נדל”ן, שידעו היכן להשקיע את הכסף שלהם.

דירה מניבה במרכז – במה כדאי להשקיע בדירה או בחנות?

אחת מהשאלות הרבות שמשקיעים שואלים את עצמם, היא: במה כדאי להשקיע? אם אתם מחפשים דירה מניבה במרכז, אחת מהדילמות המלוות כל משקיע, היא, באיזה סוג של נכס כדאי להשקיע, בדירה באזור מגורים טוב, שאפשר לקבל עליה שכירות שנים ארוכות, ואם הערך שלה יעלה עוד, אפילו למכור אותה? או שאולי כדאי לקנות חנות במרכז מסחרי מצליח, ולהשכיר אותה לסוחרים, שתמיד תוכלו לעלות את השכירות של החנות, אם המקום יהפוך למבוקש ביותר? בכל מקרה, גם למיקום של הנכס יש חשיבות רבה כשאתם מחפשים דירה מניבה במרכז. חשוב לבדוק היטב את הסביבה, ואת הביקוש לחנויות בהשכרה באותו האזור לפני שאתם מתלהבים, וחותמים על חוזה קנייה אצל עו”ד.

דירה מניבה במרכז – באיזו שכונות שווה להשקיע?

אם כבר החלטתם איזה סוג של דירה מניבה במרכז אתם עומדים לרכוש, חשוב שתמצאו נכס במיקום מועדף בעיר. אם זאת דירה, חשוב שהיא תהיה במצב טוב, בקומה נמוכה אם זהו בניין ללא מעלית, שלא תהיה באזור רועש מדי, ושהאוכלוסייה במקום תהיה מגוונת, אם תרצו להשכיר את הדירה לסטודנטים או לזוגות צעירים עם ילדים.
אם זאת חנות, אז שהחנות תהיה באזור שיש בו מרכזים מסחריים, חנויות נוספות, מסעדות ומקומות לבילוי.

“קבוצת סגל” היא חברה מובילה בישראל המתמחה בשיווק, ובתיווך של נכסי נדל”ן מסחריים – משרדים למכירה ולהשכרה ונכסי נדל”ן פרטיים. חברתנו אף מייעצת בתחום הייזום והשיווק לחברות נדל”ן בארץ ובחו”ל. אתם מוזמנים להגיע לפגישה במשרדנו עם אחד מיועצי הנדל”ן המומחים שלנו, ולקבל מידע על סוגי הנכס השונים בת”א.

  Call Now Button